Blog

A Szolgáltatói szemléletű munkaszerepre érzékenyítő képzés képzés célja

Az utasélményt nyújtó szolgáltatói magatartáshoz szükséges alapismeretek közvetítése. Az utasokkal közvetlen kapcsolatban lévő munkatársak eredményes szerepformálásának segítése a mindennapokban előforduló és lehetséges helyzetek, esetek feldolgozásával. A „szemléletmód változtatás 3 lépésben” modell szokásokra gyakorolt hatásának saját élményű átélése, gyakorlása.

A Szolgáltatói szemléletű munkaszerepre érzékenyítő képzés képzés célcsoportja

Olyan munkavállalók, akik közvetlen személyes, vagy digitális kapcsolatban vannak a közlekedési szolgáltatást igénybe vevő utasokkal és a feladataik ellátásához szükséges az utasélményt eredményező magatartás megerősítése, illetve változtatása.

Miért ajánljuk a Szolgáltatói szemléletű munkaszerepre érzékenyítő képzés képzést

A képzés során a résztvevő megismeri a szolgáltatói magatartás elemeit, mely által képessé válik az ügyféltípusnak megfelelő leghatékonyabb kommunikációs és konfliktuskezelési módszert alkalmazni és asszertívan, hatékonyan kommunikálni, érvelni. A résztvevő a képzés elvégzésével ismeretei és érzései alapján kommunikálva nyilvánul meg, azzal a céllal, hogy a szükséges módon és mértékben segítségére legyen az utasoknak.

A képzésbe való bekapcsolódás feltételei

  • Középfokú végzettség

A képzés összes óraszáma: 24 óra

A Szolgáltatói szemléletű munkaszerepre érzékenyítő képzés tanfolyam ára: 32 840 Ft/fő

Szolgáltatói szemléletű munkaszerepre érzékenyítő képzés jelentkezési lap

#szolgáltatóiszemléletűmunkaszerepreérzékenyítőképzés #szolgáltatóiszemléletűmunkaszerepreérzékenyítőképzéstanfolyam #szolgáltatóiszemléletűmunkaszerepreérzékenyítőképzésképzés #támogatottképzés #támogatotttanfolyam #KTI #képzés #tanfolyam #felnőttképzés