Panaszkezelés
2021.10.21. 2021-11-11 14:14Panaszkezelés
VEDD FEL A KAPCSOLATOT VELÜNK
Kérlek fordulj hozzánk bizalommal! Folyamatosan figyelemmel követjük Intézményünk életét, a működését meghatározó szabályozásokat, körülményeket, s az évenkénti felülvizsgálat eredményei, tapasztalatai alapján aktualizáljuk minőségpolitikánkat, minőségcéljainkat, valamint a teljes minőségirányítási rendszerünket.
Minden képzésünk során résztvevői, valamint oktatói elégedettségi kérdőívek segítségével kapunk visszajelzést a képzési folyamat minőségéről.
A személyesen történő visszacsatolás további tájékoztatást és információt nyújt a képzésben résztvevő elégedettségéről.
Szükségét érezzük azonban egy olyan panaszkezelési rendszer kialakításának és üzemeltetésének, amely gyors és hatékony lehetőséget biztosít képzésben résztvevőink esetleges problémáinak megoldására.A panaszról – legyen az írásban, szóban személyesen, vagy telefonon jelzett probléma – jegyzőkönyvet készítünk.
A jegyzőkönyv felvételét követő 24 órán belül Intézményünk felveszi a kapcsolatot a panasztevővel, megvizsgálja a panasz körülményeit, jogosságát, majd lehetőség szerint azonnali megoldási javaslatokkal szolgál.
A panaszkezelés helyszíne: telefonos egyeztetést követően ügyfélszolgálati irodánkban
Személyi felelős: Hortobágyi Nikolett
Dokumentáció, archiválás: Az ügyfelek panaszait ügyfélszolgálatunkon tartjuk nyilván.
Panasz felvétele: Telefonos egyeztetést követően irodánkban
Ügyfélszolgálati nyitvatartási idő: Hétfőtől – Péntekig (munkanapokon) 8:00 – 16:30
Panasznak minősül a panasztevő nevével ellátott, és a konkrét esetről szóló észrevétel, beadvány.
Az oktatási folyamat valamennyi fázisában törekszünk a felmerülő panaszok okainak megszüntetésére.
A panasz megtételének ideje a képzés ideje alatt, míg a többi esetben az ügyfélfogadási rend szerinti időpontok szerint van lehetőség.
A képzésben részt vevőket a képzés kezdetekor tájékoztatjuk arról, hogy esetleges panaszaikkal hová forduljanak, ahol regisztráljuk a beérkezett panaszokat, és továbbítják a kompetens kollégáknak, valamint az intézmény vezetőségének.
Az ügyfélszolgálaton a reklamációs jegyzőkönyv kötelezően kifüggesztésre került.
A panasz megtétele történhet szóban, vagy írásban, ám annak megállapításait a panaszfelvevő mindenkor írásban rögzíti a reklamációs jegyzőkönyvben.
A panaszfelvevő – vagy az intézmény vezetősége – haladéktalanul intézkedni a panasz kivizsgálásáról, és lehetőség szerint javaslatot tesz az azt kiváltó okok megszüntetéséről.
Ezt követően megvizsgálásra kerül az intézkedés eredményessége.
Bármilyen panasz esetén az intézmény tíz napon belül írásbeli választ ad a panasztevőnek a panasz megszüntetésére tett intézkedéséről, szükség esetén másodfokú eljárás lebonyolításáról.
Kapcsolat: info@felnottkepzes.hu; +36 (37) 301-649 +36 (30) 733-7538 | +36 (70) 676-6835 | +36 (70) 427-7406